WMF

WMF is al sinds 1927 een begrip in de horeca en het bedrijfsleven. Het uitgangspunt van dit veelzijdige Duitse kwaliteitsmerk: ‘Voor elke situatie een unieke oplossing’.Het productenaanbod van WMF is dan ook ongekend breed. Ongeacht capaciteit, locatie en koffiesoort: er is altijd een topmachine die aan de eisen van de situatie voldoet. Of dat nu in de horeca of op het werk is.

WMF Design – vele malen bekroond
Design was bij WMF vanaf het begin een integraal onderdeel van de bedrijfsfilosofie. De producten zijn ontworpen om onderscheidend te zijn. Het interne creatieve team van WMF werkt tegenwoordig in een netwerk samen met bekende internationale ontwerpers uit zeer verschillende disciplines. Het bedrijf kiest voor een holistische benadering van design, waarbij esthetica, functionaliteit en bruikbaarheid worden gecombineerd. De gebruiker staat daarbij altijd in het middelpunt. WMF-producten zijn ontworpen om de gebruiker bij het bereiden, koken, eten en drinken een emotionele ervaring te geven. Dat WMF daarbij succesvol is, blijkt uit de talrijke onderscheidingen die het bedrijf jaar na jaar ontvangt.