Van: Café Y Más
Goedemorgen Jack,
Bedankt voor het aanmaken van de ticket, echter zie ik geen tekst waarin ik terug kan vinden wat het probleem is.
Ik verneem het graag van je via het antwoorden op het ticket.
Groeten,
Jeltje
Café Y Más
Van: Jack Louvet
De machine geeft als storing "geen bonen
Van: Café Y Más
Hi Jack,
Wat je kan doen is de deksel van de bonencontainer eraf halen, de handel in de bonencontainer vastpakken (naar je toe bewegen om de onderkant van de container dicht te zetten), dan gaat de schuif dicht. Nu kan je de bonencontainer eraf halen. Er blijven nog wat bonen achter en dit kan je uitzuigen stofzuiger.
Bakje koffie kiezen om de bonen helemaal uit de uitlopen te laten halen. Daarna bonencontainer weer terug zetten en de handel terug duwen. Nu zou hij het moeten doen.
Zo niet? Dan ga ik een monteur inplannen.
Groeten,
Jeltje
Van: Jack Louvet
Hallo Jeltje,
Het is Annie gelukt de machine weer op gang te krijgen, er hoeft dus geen monteur te komen.
Groet Jack
Van: Café Y Más
Goedemorgen Esmee,
Dank je wel voor je bericht. De monteur komt begin volgende week langs om de machines opnieuw af te stellen. Als je ervoor zorgt dat er altijd iemand aanwezig is die de koffie dan ook kan proeven moet het zeker goed komen.
Fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Jeltje Hendriks
Café Y Más
Van: Esmee van Tilburg
Goedemiddag Jeltje,
Fijn dat er een monteur langs komt, wij zijn zelf niet op die locatie dus is het handiger als de monteur even iemand van die locatie even vraagt!
Vriendelijke groet, Esmee (level-up catering)
Van: Café Y Más
Goedemiddag Luuk,
Dank je wel voor je ticket.
De monteur komt hier a.s. woensdag voor langs en zal zich bij binnenkomst melden.
Met vriendelijke groet,
Jeltje Hendriks
Café Y Más
Van: Café Y Más
Goedemiddag Esmee,
Dank je wel voor je bericht.
A.s. woensdag komt de monteur (Arno) langs om alle machines na te lopen voor een 2e afstelling. Daarbij heb ik alle meldingen doorgegeven waar jij vorige week over hebt gemaild én deze ticket.
Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeltje Hendriks
Café Y Más
Van: Café Y Más
Zou je specifieker en inhoudelijker aan willen geven wat de koffiemachine aangeeft? Zo kunnen wij dit doorgeven aan het servicebedrijf wat de storing precies inhoudt.
Van: Café Y Más
Zou je specifieker en inhoudelijker aan willen geven wat de koffiemachine aangeeft? Zo kunnen wij dit doorgeven aan het servicebedrijf wat de storing precies inhoudt.
Van: Café Y Más
Zou je specifieker en inhoudelijker aan willen geven wat de koffiemachine aangeeft? Zo kunnen wij dit doorgeven aan het servicebedrijf wat de storing precies inhoudt.
Van: Café Y Más
Goedemorgen Esmee,
Onze monteur komt vandaag langs bij de Tarweweg en is op de hoogte van de serviceverzoeken en zal het probleem verhelpen. Hij is op dit moment bij de Heyendaalseweg en zal daarna zijn route vervolgen naar Tarweweg.
Dankjewel voor het doorgeven en een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Van: Café Y Más
Goedemorgen Esmee,
Onze monteur komt vandaag langs bij de Tarweweg en is op de hoogte van de serviceverzoeken en zal het probleem verhelpen. Hij is op dit moment bij de Heyendaalseweg en zal daarna zijn route vervolgen naar Tarweweg.
Dankjewel voor het doorgeven en een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Van: Café Y Más
Hi Esmee,
Zoals zojuist telefonisch besproken kan je de machine op vrije uitgifte zetten *05*.
Waarschijnlijk zit het probleem in de NSF stekker en is ook met Reinhard overlegt.
Ik verneem graag van je als je het vrij geven hebt aangezet en getest hebt.
Dank je wel!
Groeten,
Jeltje
Van: Café Y Más
Hi Luuk,
Ik heb overleg gehad met onze engineer, hij geeft aan dat dit niet in de bekersensor zit maar in de afwikkeling met betalen. Wanneer het aan de bekersensor zou liggen blijft in het scherm de bekers afgebeeld om de beker te (ver)plaatsen.
Zou je voor nu de koffiemachine uit en opnieuw aan willen zetten om de Kuario te resetten.
Hopelijk is hiermee opgelost. Ik verneem het graag van je.
Groeten,
Jeltje
Café Y Más
Van: Esmee van Tilburg
Hoi Jeltje
De automaten staan op vrij en dan komt er inderdaad wel koffie uit, we hebben met Maarten al contact gelegd en hij zou dit verder oppakken!
Groetjes Esmee
Van: Fleur Scheinck
Hi Jeltje,
De automaat doet het weer. We hebben de stekker even uit het betaalsysteem gehaald en er vervolgens weer in gedaan.
Met vriendelijke groet,
Luuk Eikholt
Van: Café Y Más
Hi Luuk,
Vanmiddag zal mijn collega langskomen om het probleem op te lossen.
Een fijne dag gewenst.
Groeten,
Jeltje
Café Y Más
Van: Café Y Más
Hi Jamila,
Zoals telefonisch besproken stuur ik een monteur jullie kant op.
Dank voor het doorgeven!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Café Y Más
Van: Café Y Más
Hi Esmee,
Dank voor het doorgeven van de storing.
Wij zullen een monteur jullie kant op sturen.
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Café Y Más
Van: Café Y Más
Beste Sophia,
Dank je wel voor het indienen van de storing.
Hebben jullie al geprobeerd de brewer uit te zuigen met een stofzuiger? Hiervoor moet je eerst even het canister eraf halen. Het kan zijn dat hier een boontje in vast zit en dat je deze dan wegzuigt met de stofzuiger.
Laat je mij even weten of dit is gelukt?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Café Y Más
Van: Café Y Más
Hi Luuk,
Wij gaan je serviceverzoek doorzetten naar het servicebedrijf.
Dank voor het doorgeven!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Van: Café Y Más
Hi Luuk,
De monteur zal donderdag bij jullie langskomen.
Mocht het in de tussentijd opgelost zijn, laat het vooral even weten!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Van: Café Y Más
Beste Sophia,
Dank voor het doorgeven van de storing.
Wij zullen de melding doorgeven aan het servicebedrijf.
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans
Van: Café Y Más
Beste Sophia,
Maandag zal er een monteur bij jullie langskomen voor de storing.
Alvast een prettig weekend!
Met vriendelijke groet,
Teddy Jans